Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI BUIUCANI, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI BOTANICA, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI CENTRU, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI CIOCANA, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI RÎŞCANI, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA BĂLŢI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA ECONOMICĂ DE CIRCUMSCRIPŢIE
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA STRĂŞENI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA ORHEI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SOROCA
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 1. Să implementeze sistemul de control intern, pentru a asigura conformitatea executării mijloacelor publice la retribuirea muncii și efectuarea achizițiilor publice.
Autoritatea:JUDECĂTORIA HÎNCEŞTI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Prin emiterea ordinelor s-au instituit grupurile de lucru pentru achiziții, cu stabilirea responsabilităților stricte și bine determinate pentru fiecare membru al grupului.
Judecătoria Strășeni privind achitarea neregulamentară a sporului pentru vechimea în muncă în 2 cazuri, a efectuat recalcularea respectivă în baza ordinului nr.25 din 03.03.2011.
Judecătoria Hîncești: Procedurile de achiziții publice se efectuează de către un grup de lucru creat prin ordinul nr.16 din 24.03.2011. Pentru anul 2011, entitatea a elaborat planul achizițiilor publice, deasemenea a fost prezentată Agenției Achiziții Publice Darea de Seamă privind achizițiile de valoare mică.
Judecătoria Orhei: A fost creat un grup de lucru pentru implemetarea Sistemului MFC în cadrul Judecătoriei prin Ordinul nr.31 din 06.03.2017. A fost completat planul anual al achizițiilor publice. În procesul de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate. În procesul de achiziții se elaborează dosarele achizițiilor publice pentru fiecare procedură de achiziție publică.
Judecătoria Soroca: începînd cu anul 2015 a fost implementat sistemul de MFC, fiind descrise toate procesele, implementarea cărora a permis o gestionare mai eficientă a resurselor financiare.
Judecătoria Bălți: Prin ordinul nr.87 din 02.03.2018 a fost creat grupul de achiziții publice și stabilite expres funcțiile fiecărui membru. Deasemenea a fost elaborat și aprobat planul anual al achizițiilor publice. În procesul procedurii de achiziții, membrii grupului de lucru întocmesc și semnează declarații de imparțialitate.
*Totodată, în cadrul misiunii de audit actuale, auditul a constatat rezerve privind controlul intern în procesul de achiziții, precum și remunerarea muncii.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA ECONOMICĂ DE CIRCUMSCRIPŢIE
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI BOTANICA, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI BUIUCANI, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI CIOCANA, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI CENTRU, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI RÎŞCANI, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA BĂLŢI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA STRĂŞENI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA ORHEI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SOROCA
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 2. Să implementeze sistemul de control intern pentru gestionarea adecvată a mijloacelor publice, cu asigurarea regularității inventarierii bunurilor publice și ținerii conforme a evidenței contabile.
Autoritatea:JUDECĂTORIA HÎNCEŞTI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: ultima inventariere a bunurilor a fost efectuată la 16.08.2018.
Judecătoria Hîncești a încasat mijloace bănești în sumă de 1451,22 lei pentru serviciile comunale de la Biroul de Probațiune Hîncești. Întru autentificarea documentară și gestionarea corectă a patrimoniului judecătoriei, în baza ordinului nr.372 din 01.12.2010, a fost efectuată inventarierea bunurilor publice, creanțelor și datoriilor la situația 01.12.2010.
Judecătoria Strășeni a întocmit registrul de evidență analitică a mijloacelor fixe și fișele de evidență a lor și înregistrează numărul de inventar pe mijloacele fixe. Deasemenea, anual se efectuează inventarierea bunurilor, ultima inventariere a fost efectuată la 14.07.2017 prin ordinul nr.291-P.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.36A din 31 martie 2017, a fost instituită persoana responsabilă de ținerea evidenței foilor de parcurs, de efectuare a inventarierii soldurilor de combustibil, de completarea registrelor de evidență a circulației foilor de parcurs. Prin ordinul nr.37 din 20 aprilie 2018 a fost efectuată inventarierea mijloacelor fixe, materialelor, datoriilor debitoare și creditoare, s-au întocmit listele de inventariere, procesul verbal al comisiei de inventariere. Deasemenea, pentru implementarea controlului intern în cadrul instituției, Judecătoria Orhei prin ordinul nr.04 din septembrie 2017, a regulamentului de ordine internă ce cuprinde regulamentele interne pentru fiecare subdiviziune. Prin ordinul nr.29 a fost aprobată Politica de Securitate a datelor. Planul anual de activitate a instanței pe subdiviziuni, a fost aprobat la 02.01.2018 prin ordinul nr.02. Totodată, Judecătoria Orhei a aprobat registrul riscurilor (ordinul nr.58 din 04 septembrie 2017).
Judecătoria Bălți: ultima inventariere a avut loc în decembrie 2017, conform Ordinului nr.12-A din 12.12.2017.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA ECONOMICĂ DE CIRCUMSCRIPŢIE
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI BUIUCANI, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI BOTANICA, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI CENTRU, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI CIOCANA, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI RÎŞCANI, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA BĂLŢI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA STRĂŞENI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA ORHEI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA SOROCA
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 3. Să se autosesizeze referitor la situația de acumulare, evidență și raportare a cauţiunilor depuse, asigurînd, după caz, trecerea completă și în termen a acestora la bugetul de stat .
Autoritatea:JUDECĂTORIA HÎNCEŞTI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: Cauțiunile depuse pe contul instanței parțial au fost restituite, pe încheierile emise, dosare finalizate. Pe dosarele în curs de executare cauțiunile sunt monitorizate, ca ulterior la emiterea încheierilor să fie transferate pe conturile persoanelor corespunzătoare.Deoarece s-a emis încheierea judecătorească s-a asigurat restituirea cauțiunii nominalizate.
Judecătoria Hîncești a solicitat Inspectoratele Fiscale în a căror rază au fost achitate sumele respective, tranferarea la contul trezorerial de încasări a taxei de stat pentru cauzele examinate de judecătorie.
Judecătoria Orhei: Prin ordinul nr.60 din 4 septembrie 2017, a fost instituit grupul de lucru, care va asigura controlul privind administrarea și monitorizarea cauțiunilor depuse pe cauzele penale și gestionarea lor pe cont.
*IFS efectuează controale fiscale asupra încasărilor taxelor și transferarea acestora în bugetul de stat. Astfel această recomandare este considerată executată, dat fiind faptul că toate instanțele judecătorești au fost supuse controalelor fiscale și dețin acte de control care confirmă că nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 4. Să asigure, prin elaborarea unui mecanism, monitorizarea administrării de către judecătorii a cauţiunilor depuse, fiind excluse situațiile de acumulare continuă nejustificată la conturile respective, care determină neveridicitatea datelor raportate în cadrul executării bugetului de stat.
Autoritatea:Ministerul Justiției
Termen implementare: 15.11.2011
Data
implementării: 11.07.2017
Răspunsul autorității:
IFS realizează controale privind corectitudinea încasării taxei de stat. Instanțele judecătorești verificate dețin acte de control, care confirmă că încălcări nu au fost constatate.
Recomandarea: 5. În comun cu Departamentul de Administrare Judecătorească, să revizuiască actualul cadru juridic departamental, în vederea unei eventuale soluţionări a situaţiei privind neracordarea taxei de stat la etapele de calculare, încasare, evidenţă şi raportare a acesteia.
Autoritatea:Ministerul Justiției
Termen implementare: 15.11.2011
Data
implementării: 11.07.2017
Răspunsul autorității:
Întru executarea hotărârii respective, Ministerul Finanțelor a emis indicația nr.108 din 31.10.2011, conform căreia au fost supuse inspectării 708 de entități care au obligația de a încasa taxa de stat și remisă lista la care s-au depistat cazuri de nerespectare a prevederilor legislației în acest sens. Totodată, controale de acest fel se realizează pînă în prezent, unde situația privind încasarea, raportarea și trecerea acestora în bugetul de stat se constată a fi îmbunătățită, aceasta fiind confirmată de actele de control ale IFS
Recomandarea: 6. În comun cu Ministerul Finanţelor, să determine periodicitatea verificării taxei de stat de către organele financiare şi inspectoratele fiscale teritoriale de stat, ţinînd cont de necesitatea încasării integrale a acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:Ministerul Justiției
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Ministerul Finanțelor (scrisoarea nr.05-02-12 din 15.11.2011) IFPS a emis indicația nr.108 din 31.10.2011, prin intermediul căreia a dispus organelor fiscale teritoriale, efectuarea controalelor la entitățile, care au obligația încasării taxei de stat.
Recomandarea: 7. Să stabilească o modalitate obligatorie de autentificare a dispozițiilor/bonurilor de plată prin intermediul băncilor comerciale.
Autoritatea:Ministerul Justiției
Termen implementare: 15.11.2011
Data
implementării: 11.07.2017
Răspunsul autorității:
În prezent, judecătoriile nu ăncasează taxa de stat, aceasta fiind achitată de către cetățeni direct în bugetul de stat prin intermediul instituțiilor financiare.
Recomandarea: 8. Consiliul Superior al Magistraturii să se autosesizeze în cazul Judecătoriilor Hîncești și Soroca referitor la acceptarea unor dispoziţii/bonuri de plată atît pentru servicii cadastrale, taxa de stat pentru actele notariale, taxa pentru eliberarea paşapoartelor etc., cît și pentru alte cazuri, cu titlu de taxă de stat achitată la depunerea cererii de chemare în judecată.
Autoritatea:Consiliul Superior al Magistraturii
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
CSM a abordat problemele enunțate cu administratorii Judecătoriilor Hîncești și Soroca, în vederea elucidării iregularităților depistate. Totodată, cu privire la corectitudinea încasării taxei de stat, IFS a efectuat controale la Judecătoria Soroca și Judecătoria Hîncești, neconstatând careva iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA ECONOMICĂ DE CIRCUMSCRIPŢIE
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI BOTANICA, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI BUIUCANI, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI CENTRU, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI CIOCANA, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SECTORULUI RÎŞCANI, MUNICIPIUL CHIŞINĂU
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA BĂLŢI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA STRĂŞENI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA ORHEI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA SOROCA
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.
Recomandarea: 9. Conducerea instanțelor judecătorești să remedieze deficiențele constatate și să implementeze un sistem de management financiar şi control intern adecvat la compartimentul calcularea, încasarea, evidenţa şi raportarea taxei de stat, asigurînd plenitudinea încasării acesteia la bugetul de stat.
Autoritatea:JUDECĂTORIA HÎNCEŞTI
Termen implementare: 15.11.2011
Răspunsul autorității:
Judecătoria Chișinău: În conlucrare cu cancelaria s-au înlăturat deficiențele constatate și implementat un sistem de evidență a încasărilor taxei de stat, completarea rapoartelor statistice privind taxa de stat.
Judecătoria Hîncești a informat că suma taxei de stat a fost recalculată și constituie la dosarele civile suna de 307674,17 (trei sute șapte mii șase sute șaptezeci și patru, 17) lei, la procedurile de examinare în ordonanță suma este de 39767,42 (treizeci și nouă mii șapte sute șasezeci și șapte, 42) lei. Evidența taxei de stat la eliberarea copiilor de pe actele emise de către instanță în cadrul judecătoriei Hîncești, ce ține într-un dosar numerotat și parafat.
Judecătoria Orhei: În rapoartele statistice ale activității judecătoriei au fost reflectate sumele taxei de stat încasate în contul statului de la participanții la proces la depunerea cererii de chemare în judecată.
Judecătoria Soroca: Specialistul cancelariei, grefierii, asistenții și fiecare judecător au fost orientați să acorde o atenție sporită și să verifice amănuntțit modul de plată și prezentare a taxei de stat, calculul corect și plenitudinea încasării, trecerea ei în termen și integral în bugetul de stat. Conform actelor de control ale IFS privind încasarea, înregistrarea taxei de stat, careva denaturări nu au fost depistate.
Judecătoria Bălți: Pentru o evidență clară și deplină, care să permită divizarea taxei de stat și serviciile contra plată prestate de instanță, sunt ținute Registre de evidență a acestora. Totodată, judecătoria a fost supusă controlului fiscal inițiată de DGAF Nord privind corectitudinea încasării și transferării la buget a taxei de stat, potrivit actului de control nu au fost depistate iregularități.